Rotko centrā novembra izstāžu sezonas atklāšana

Latvijas simtgades svētku priekšvakarā 16. novembrī plkst. 16.00 Daugavpils Marka Rotko mākslas centrā ar astoņiem jauniem mākslas projektiem tiks atklāta jaunā izstāžu sezona.

Novembris Latvijas rudenī daudziem saistās ar tumsu, aukstumu un ilgām pēc saules, taču šis laiks ir tik drūms un pelēks, cik mēs paši to savās sajūtās uzburam. Šogad ikgadējo Latvijas valsts svētku mēnesis jo īpaši iemirdzas sarkanbaltsarkanās karoga krāsās. Šogad mēs pārkāpjam Latvijas valsts simtgades slieksni, atskatoties uz padarīto iepriekš un lūkojoties uz plānoto nākotnē. Tas ir atskaites posms visās jomās un arī laiks, lai sapņotu par neskaitāmām veiksmēm nākotnē.

Rotko centra 2018. gada piektā izstāžu sezona ar tajā pārstāvētajiem izstāžu projektiem ir dāvana mums katram, Latvijas valsts simtgadi sagaidot.

Latvijas mākslu iezīmē Talsu mākslinieku grupas izstāde „Kurzemes krāsas” un divu izcilu Latvijas keramiķu izstādes – Izabellas Krolles „Artērija” un Lilijas Zeiļas „Pēdas. Pieskārieni. Daudzpusība”.

Igaunijas grafiķi ar 50 autoru veikumu sveic mūs projektā „Igaunijas simtgade Latvijā”, savukārt Lietuvas sveiciens atceļojis no Šauļu pilsētas ar Vaidota Januļa izstādi „Dvinskas cietokšņa dienasgrāmata”.

Izstāžu sezonu kuplina Eiropas gobelēnu foruma ceļojošā izstāde „Artapestry 5” un pašmāju organizētā 5. starptautiskā tekstila un šķiedru mākslas simpozija dalībnieku izstāde, kā arī Vācijas „Pashmin” mākslas galerijas izstāde „Jūliuss Fogtli – Šveices impresionisma vēstnesis”.

Izstāžu sezonas atklāšanas pasākuma laikā no plkst. 16.00 līdz 17.00 jaunās izstādes būs iespēja skatīt bez maksas.
Jaunā izstāžu sezona ikvienam interesentam būs pieejama līdz 2019. gada 15. janvārim.
Sīkāka informācija un izstāžu anotācijas:
https://rothkomuseum.com/ekspozicijas 

Pasākumu atbalsta: Daugavpils pilsētas dome, Valsts Kultūrkapitāla fonds, Caparol, Valmiermuižas alus darītava.

Publicitātes foto: No izstādes „Artapestry 5” Amanda Gizzi (Lielbritānija/Skotija) „Citronu šerberts un karameles” 2017, 165×80 (fragments)